A koreai nő együttes tagja nem egyszer lett a divatmárkák múzsája.
A méltán elhíresült Blackpink koreai női együttes tagja Rosé egy reklámkampányban szerepelt, a Tifanny Look elnevezésű kollekcióban. Erről a WWD írt.
Az előadónő még a márka nagykövete is lett 2021 áprilisában. Lock kollekciójában nemcsak karkötők, hanem fülbevalók, gyűrűk és nyakláncok is helyet kaptak. A fotózáson Rosé felpróbálta a karkötőket. A modellek, múlt év augusztusában jöttek ki a Lock cégnél.
Az effajta kiegészítő ékszerek, lettek az első gender semleges tárgyai a márkának. Az ékszerek kialakítása egy kastélyra utal - ez a márka számára fontos kép, mivel a Tiffany az 1950-es évekig gyártott ilyeneket. A század közepén a kastélyok kezdtek esztétikai jelentőséget nyerni. A Blackpink szerződése a lemezkiadójukkal, a YG-vel 2023 közepén jár le.
Nem világos, hogy meghosszabbítják-e a szerződést, és hogy Tiffany szerződése Rose-zal függ-e attól, hogy milyen státuszban van a YG-nél.
0 comments:
Megjegyzés küldése