A népszerű mese feldolgozása Camilla Cabello főszereplésével. Adott az alap történet gonosz mostoha, két testvér szolgaként bánnak a szegény Hamupipőkével. Csak itt azért másabb a cselekmény, mint azt megszokhattuk. A herceg nem akar herceg lenni saját magát keresi a világban, ahogy feleséget sem akar. A hamupipőke pedig nem a herceget keresi, hanem üzletasszony akar lenni saját szabósággal, ahol maga által tervezett ruhákat varrhat és adhat el. Ő is keresi magát a világban. A gonosz mostoha bár merkantilista, kiderül, hogy legbelül egy álmodozó zongorista veszett el benne, ám lányai tehetségtelenek. A király és királynő párkapcsolati krízisben vannak. Az egész cselekmény a bál egy szappanoperára emlékeztet.
A tündér egy lepkéből lett férfi, aki meglehetősen jól játszotta szerepet, s bár hamupipőke eljut a bálba arcát nem fedi maszk, de a mostoha nem ismeri fel?
A herceg szegény akar lenni, vagy kalandozni Hamupipőke meg üzletasszony. A cipellőt otthagyja, de rinyál, hogy nem akar a herceggel összejönni. Végül mégis csókban forrnak össze és szeretők maradnak. A herceg testvére, pedig Lenin női mása, aki végül elnyeri a koronát, mert a hercegnek nem kell az.
Koreográfiák és jelmezek elképesztőek, érdekes , élvezhető musical részek, hogy modern dalok csendülnek föl lásd Jennifer Lopez, Ed Sheran. (A reklám helye):)
Tetszik a sokszínűség, mind rasszok, mind kultúrák között. Az is érdekes, hogy a tündér egy meleg férfi (transzvesztita). A mese az elfogadásról, az álmok iránti küzdésről, az élet élvezetéről szól, no meg az önmegvalósításról, feminizmusról, mely abból is következik, hogy akár egy nő is lehet uralkodó.
Camilla remek Hamupipőke volt, csak az egész történet egy komédiának tűnik nekem, bár voltak benne némelykor érzelmes részek is, nem egy tipikus mese. Modern s jó drága lehetett a speciális effektekre gondolva is. Látszik, hogy a színészek élvezték a szereplést, s jól érezték magukat, amikor ezt játszották. Megvolt a happy end, mely újszerű megközelítés volt.
A film egy habkönnyű habcsók!